2010 m. rugsėjo 21 d., antradienis

Atsigauna Lietuvos interneto reklamos rinka

Estijos žiniasklaidos bendrovė "Ekspress Grupp", dar pernai skaičiavusi kone trečdaliu smukusias pajamas iš interneto reklamos, dabar teigia pastebinti šios rinkos atsigavimą, ypač Lietuvoje. Tačiau grupės periodinių leidinių pajamos vasarį smigo penktadaliu.
„Ekspress Grupp“, valdanti „Delfi“ naujienų portalus, skaičiuoja, kad jos pajamos iš reklamos internete vasarį, palyginti su atitinkamu laikotarpiu pernai, augo 2%, iki 9,137 mln. EEK. Bendrovė pranešime pažymi, kad pajamos iš reklamos internete jau auga Lietuvoje.

„Estijoje pajamos iš reklamos internete stabilizuojasi praėjusių metų lygyje. Latvijoje ši rinka vis dar neišvengia neigiamo spaudimo, tačiau taip pat rodo stabilizacijos ženklus“, - rašoma įmonės pranešime.

„Ekspress Grupp“ pajamos iš reklamos internete pernai smuko 27%, iki 118,292 mln. EEK.

„Ekspress Grupp“ šiandien taip pat pranešė, bendros įmonės pajamos vasarį, palyginti su atitinkamu mėnesiu pernai, smuko 9%, iki 63,658 mln. EEK.

Labiausiai nukentėjo periodinių leidinių segmentas – pajamos iš šios veiklos srities sumažėjo 22%, iki 25,898 mln. EEK. Pasak įmonės, šiam segmentui išlieka itin stiprus spaudimas.

Sumažėjus pajamoms iš periodinių leidinių ir išaugus pajamoms iš spaustuvės paslaugų vasarį pasikeitė bendra įmonės pajamų struktūra - spaustuvės paslaugos vasarį sudarė didžiausią grupės pajamų dalį.

4 komentarai: